poniedziałek, 13 lipca 2015

Debiut.~

Witam Was, ludzie! :3
Chciałbym się przedstawić, otóż.. jestem Czarm. Tak po prostu. Wolę, by tak się do mnie zwracano, dlatego nie publikuję swych prawdziwych danych.~
Jak można się spodziewać po tytule bloga, będzie on o tematyce książkowej, a ściślej - recenzje tych, które udało mi się dorwać w swe zachłanne łapki.

Coś o mnie..?
No cóż. Jestem piętnastoletnim ludkiem, jak można się domyślić, płci męskiej, który uwielbia czytać, pływać, rysować i farbować włosy *co nie zawsze mu wychodzi T-T*. Ponadto jestem miłośnikiem yaoi, rockowej muzyki i nałogowego shippowania wszystkich wszędzie. :3
Jeśli chodzi o moje ulubione gatunki książek, możnaby się o to pokłócić, ponieważ lubię je wszystkie - od romansów, przez fantasy po historyczne, jednak nie wszystko przypada mi do gustu *jak to chyba każdemu*. 



Tak.. od razu dodam, iż jestem kompletnie zielony w sprawach blogów, więc mam nadzieję szybko połapać się w tym wszystkim. ^-^
Postaram się wpierw wstawić parę recenzji książek, które zostały już przeze mnie przeczytane w bliższym, czy dalszym czasie, jednak wzbudziły mą szczególną uwagę i są tego warte.
Bez zbędnych ceregieli.. *no, może jeszcze spróbuję pokombinować z wyglądem* Książkowe Wzloty i Upadki uważam za otwarte! ~konfetti~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz